Az Apollo Aspire XP Winter egy prémium kategóriás téli gumiabroncs, biztosított személygépkocsik és SUV-ok számára terveztek, hogy kiváló irányíthatóságot és biztonságot nyújtson havas és nedves téli útviszonyok között.
Főbb jellemzők:
Kiváló tapadás havas útfelületen :
Az abroncs vállrészén található oldalirányú lamellák javítják a tapadást gyorsításkor és fékezéskor, növelve a biztonságot havas körülmények között.
Kiemelkedő kezelhetőség havon és nedves úton :
A központi rész többirányú lamellái és barázdái biztosítják a precíz irányítóhatóságot és stabilitást, így az abroncs megbízható teljesítményt nyújt változatos téli útviszonyok között.
Hosszú élettartam :
A futófelület gumikeverékében alkalmazott kopásálló polimerek növelik az abroncs tartósságát, biztosítva a hosszabb futásteljesítményt.
Nedves tapadás és zajszint :
Az abroncs "B" besorolást kapott a nedves tapadás tekintetében, ami rövid féktávolságot különösen esős körülmények között. A zajszintje 72 dB, ami csendes és kényelmes vezetési élményt biztosít.
3PMSF minősítés :
Az abroncs rendelkezik a három hegycsúcs hópehely (3PMSF) jelöléssel, ami igazolja, hogy megfelel a szigorú téli teljesítménykövetelményeknek.
Kinek ajánlott?
Az Apollo Aspire XP Winter ideális választás az autósoknak, akik prémium minőségű téli gumiabroncsot keresnek személygépkocsijukkal vagy SUV-juk számára. Az abroncs kiváló tapadást és kezelést biztosít havas és nedves útfelületeken, hosszú élettartamú és kényelmes vezetési élményt nyújt.
Az Apollo Tires 1972-ben alakult az indiai Kerala államban, és mára a világ egyik vezető gumiabroncsgyártójává vált. A vállalat kezdetben Indiában volt jelen, de az 1990-es évektől kezdve megkezdte nemzetközi terjeszkedését. Az Apollo az évek során jelentős növekedést ért el, különösen a személygépkocsik, SUV-ok és tehergépjárművek abroncsainak gyártásában.
2006-ban a cég megvásárolta a dél-afrikai Dunlop Tyres-t, megerősítve az afrikai kontinensen. 2009-ben az Apollo felvásárolta a holland Vredestein Banden vállalatot, ezzel belépett az európai piacra, és a prémium szegmensben is megjelent. Az Apollo ma több mint 100 országban van jelen, és gyártóüzemekkel rendelkezik Indiában, Hollandiában és Magyarországon.
Az innováció olyan szerepet játszik a vállalati stratégiájában, aminek eredményeként az Apollo terméksorozatokat fejlesztett ki, mint az Aspire , Alnac , és az Apterra . A cég folyamatosan dolgozik a fenntarthatóságon, például alacsony gördülési ellenállású és üzemanyag-hatékony abroncsokat fejlesztve. Az Apollo az autósportok területén is aktív, és számos motorsport-élmény hivatalos partnere.
A vállalat célja, hogy innovatív megoldásaival, megbízható minőséggel, gyártási gyakorlatával és fenntartható biztonságával a piac meghatározó szereplője legyen. Az Apollo folyamatosan törekszik a globális piacokon való terjeszkedésre és a prémium szegmens megerősítésére.